Era altare
Jag vet att många vill hålla sina altare privata men finns det någon som vill dela med sig av bilder på sitt? Jag behöver lite inspiration 🌺
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor
Jag har ett för Freya :)
Där har jag bl.a: Is mot norr (men ska nog byta det till bergskristall för att representera is istället). Fjädrar (för luft) mot öst. Ljus (för eld) mot söder. Vatten mot väst. stenar (för jord) i mitten (fast det ska igentligen vara ner isf mitten, men det blev såhär).
Jag har spelkort med de olika årstiderna representerade, och så är vad det är nu högst upp. Jag har några enkla gåvor, en torkad blomma, en kotte och torr mat som inte blir dåligt. Sen har jag två bilder, en teckning som jag ritade då jag tänkte på Freja (inte helt nöjd, men bättre än inget) och en illustration om feminism (för jag tycker det passar henne). Sen har jag ett teglas som jag serverar första koppen te i på dagen.
Jag har tolkat fritt och inte följt nått annat än elementen de olika riktningarna
Himla intressant! Jättefint altare verkligen :)
🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor